Què ofereixo?



XERRADES PARTICIPATIVES





ACTIVITATS FORMATIVES


Durada: 20h . Curs reconegut pel Departament d'Ensenyament. Curs enfocat a enfortir els vincles i crear relacions de benestar i de qualitat entre l'equip d'educadores i en l'acompanyament emocional dels infants i les seves famílies durant l'etapa 0-3. Oferir un recolzament i suport sòlid i càlid als processos que s'esdevenen durant els primers anys de vida és necessari.




Durada: 12h. Curs reconegut pel Departament d'Ensenyament
L’adolesència és una etapa de transició entre la infancia i l’edat adulta. Els diferents canvis que s’experimenten durant l’adolescència no  es viuen tots a la vegada. En aquesta etapa s’esdevenen canvis corporals, cerebrals i posteriorment canvis conductuals que reflexen els interessos, inquietuts i necessitats socials, emocionals i Intel.lectuals de cada adolescent. En ocasions ens trobem amb alumnes que a vegades mostren comportaments infantils, impulsives... i d’altres com adults responsables.

Aquesta etapa és un període de transformació, el qual l’apropament i  l’acompanyament  dels adults és molt important.

Aquest curs està enfocat en aportar estratègies i dinàmiques vivencials per acompanyar als joves en el seu desenvolupament d'habilitats emocionals i relacionals durant l'acció tutorial.
 







Durada: 15h

La forma en què interactua un grup de treball pot millorar de diferents maneres, la vida d'un grup té diferents etapes.

L'objectiu d'aquest curs és enfortir i mantenir un equilibri en les relacions entre les persones que treballen i conviuen dia a dia en el mateix ambient de treball, per millorar el clima laboral, portant l'experiència a la consciència, mantenint el contacte d'estar atent/a, despert/a i obert/a és beneficiós per a tot el grup.




Durada: a negociar amb l'equip o AMPA
Per al desenvolupament d'habilitats per a la resolució creativa i positiva del conflicte, és important enfortir les habilitats d'autoconeixement, confiança amb un mateix, autocontrol i empatia. És per aquest motiu que totes les supervisions i/o formacions s'iniciaran amb dinàmiques grupals d'autoconeixement i d'establir un primer contacte amb els nostres pensaments i sentiments en relació a la nostra tasca educativa dins l'equip.






"L'art de conviure amb un mateix". Un projecte educatiu i humanísitc, creat al 2.017, per acompanyar, enfortir i aportar eines pel desenvolupament de les habilitats emocionals i relacionals dels infants, a través del joc i dinàmiques grupals, des d'una orientació humanista. Durada: d'octubre a maig, 1h/setmana.











La tutoria és el mecanisme mitjançant el qual es pot acompanyar als alumnes i ajudar-los a enfortir la seva capacitat socioemocional, cognitiva i acadèmica durant el seu trajecte en l’educació secundària. A l’hora setmanal de tutoria, el tutor/a podrà afavorir el desenvolupament de les habilitats emocionals i relacionals dels joves mitjançant diferents dinàmiques i eines per aquest acompanyament. El meu objectiu és desenvolupar diferents dinàmiques per a què el/la tutor/a pugui donar-li transversalitat al llarg del curs.
 





GRUP D'ADAPATACIÓ A L'ETAPA ADOLESCENT

Totes hem passat per l'etapa adolescent, i sabem que n'és d'important sentir-se acompanyada, escoltada i que et comprenguin oi?

Així doncs, al setembre oferiré un cicle de tallers intensius fins novembre per aquelles famílies amb fills/es adolescents d'entre 11 i 14 anys d'edat que necessiteu un espai extern, amb un clima acollidor, de confiança i seguretat per revisar i repensar l'adolescència. 
 
Els TALLERS PER ADOLESCENTS es desenvoluparan de la següent manera:
Dissabtes: 11h a 12h grup d'adolescents
- 12h a 12'30h aquelles famílies que ho desitgin podreu compartir qualsevol inquietut o preocupació referent a l'etapa adolescent.  

METODOLOGIA
- Generant un espai de confiança i seguretat que se li permeti expressar-se amb llibertat.
- Tractant temes propers als participants.
-Mitjançant dinàmiques participatives i vivencials, des d'una orientació humanística, que promoguin la descoberta d'un mateix.
- Convidant a la reflexió i introspecció, mode llanterna, sempre de forma grupal.
- Utilitzant dinàmiques de joc per integrar valors i experiències significatives.  

NOMBRE DE PARTICIPANTS: Màxim 8

          


Vull més informació


infodarimunoz@gmail.com

@darimunoz_































































































 














 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada